Ruilen en retourneren


Kan ik mijn bestelling ruilen?
Ja, dat is mogelijk binnen 30 dagen, mits het niet op maat is gemaakt voor jou. Tevens dient het sieraad onbeschadigd en ongedragen te zijn: Het sieraad moet in originele staat zijn, ongebruikt en ongedragen. Eventuele beschadigingen of tekenen van gebruik kunnen leiden tot afwijzing van de ruil.

Stuur ons een e-mail: info@glada.nl en geef aan welk sieraad je wenst.
Op het moment dat we het oude sieraad binnen hebben, zullen we het nieuwe sieraad naar je opsturen. De verzendkosten voor het retourneren van het sieraad zijn voor rekening eigen rekening. Zorg ervoor dat je een track & trace-code gebruikt om het retourpakket te kunnen volgen.

Kan ik mijn bestelling terugsturen?
Natuurlijk. Als je sieraad niet gebruikt, beschadigd of gedragen is en de barcode label er aan zit, kun je het retourneren binnen 30 dagen. Gepersonaliseerde of op maat gemaakte sieraden kunnen niet geretourneerd worden.
Zorg ervoor dat je alles compleet binnen 30 dagen terugstuurt. De retourkosten zijn voor jou.

Welke retourkosten betaal ik?
Je kunt je bestelling via PostNL/DHL retourneren. Deze kosten zijn voor eigen rekening.

Hoe meld ik mijn retour aan?
Stap 1: Stop de items samen met je ingevulde retourformulier in je retourpakket. Zorg dat het sieraad nog in het originele zakje zit en de barcode aan de armband bevestigd is. 

Stap 2: Schrijf ons retouradres op je pakket:
Glada
Gageldijk 21
3602 AG Maarssen


Stap 3: Lever je pakket in bij een DHL/Post NL-locatie in je buurt.

Stap 4: Bewaar je track & trace code*
Het is niet verplicht, maar we adviseren om je retourzending met een track & trace code te verzenden. 

Wat zijn jullie retourvoorwaarden?

  • Retourneren kan binnen 30 dagen na ontvangst van je sieraden. Retourneer je de producten na deze termijn? Dan wordt je retourzending naar je teruggestuurd.
  • De kosten en het risico van verzenden zijn voor eigen rekening.
  • We nemen je retourzending alleen in behandeling als de sieraden in originele staat zijn geretourneerd. Beschadigde en/of gebruikte items nemen we niet aan en worden naar je teruggestuurd.
  • Wanneer we een retourpakket ontvangen dat niet identificeerbaar is, bewaren we hem 1 maand. Word je retour niet verwerkt? Neem dan contact op met onze klantenservice. 

  • Ik heb mijn bestelling geretourneerd. Wanneer krijg ik mijn geld terug?
    We verwerken je retour zo snel mogelijk en in ieder geval binnen 14 dagen. Je krijgt een bericht van onze klantenservice over je terugbetaling wanneer we je retour hebben verwerkt.

    Hoe word ik terugbetaald?
    We betalen je met hetzelfde betaalmiddel terug als waarmee je hebt betaald. Heb je voor een deel van je bestelling met een cadeaubon betaald? Dan krijg je voor dit bedrag ook een cadeaubon terug.

    Klik hier om het retourformulier te downloaden.