Ruilen en retourneren
Kan ik mijn bestelling ruilen?
Ja, dat is mogelijk, mits het niet op maat is gemaakt voor jou. Stuur ons een e-mail: info@glada.nl en geef aan welk sieraad je wenst. Op het moment dat we het oude sieraad binnen hebben, zullen we het nieuwe sieraad naar je opsturen. De kosten voor het retoursturen zijn voor jou.
Kan ik mijn bestelling terugsturen?
Natuurlijk. Als je sieraad niet gebruikt, beschadigd of gedragen is kun je het retourneren. Zorg ervoor dat je alles compleet binnen 14 dagen terugstuurt. De verzendkosten zijn voor jou.
Je kunt je bestelling via PostNL/DHL retourneren. Deze kosten zijn voor eigen rekening.
Hoe meld ik mijn retour aan?
Stap 1: Stop de items samen met je ingevulde retourformulier in je retourpakket. Zorg dat het sieraad nog in het originele zakje zit.
Glada
Gageldijk 21
3602 AG Maarssen
Stap 3: Lever je pakket in bij een DHL/Post NL-locatie in je buurt.
Stap 4: Bewaar je track & trace code*
Het is niet verplicht, maar we adviseren om je retourzending met een track & trace code te verzenden.
Wat zijn jullie retourvoorwaarden?
Ik heb mijn bestelling geretourneerd. Wanneer krijg ik mijn geld terug?
We verwerken je retour zo snel mogelijk en in ieder geval binnen 14 dagen. Je krijgt een bericht van onze klantenservice over je terugbetaling wanneer we je retour hebben verwerkt.
Hoe word ik terugbetaald?
We betalen je met hetzelfde betaalmiddel terug als waarmee je hebt betaald. Heb je voor een deel van je bestelling met een cadeaubon betaald? Dan krijg je voor dit bedrag ook een cadeaubon terug.
Klik hier om het retourformulier te downloaden.