Algemene voorwaarden

1. Algemeen

1.1 De hieronder genoemde algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle overeenkomsten aangegaan via de online shop van GLADA.
1.2. Onderstaande voorwaarden kunnen te allen tijde door GLADA gewijzigd worden.
1.3. Door het plaatsen van een bestelling bij GLADA verklaart elke klant zich, zonder voorbehoud, akkoord te gaan met de algemene voorwaarden.
1.4. Op de algemene voorwaarden is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.

2. Prijzen en verzendkosten
2.1 Alle genoemde prijzen zijn in euro’s, incl. BTW en excl. verzendkosten. De verzendkosten worden in het totaaloverzicht, voor het sluiten van de overeenkomst, berekend.
2.2 De verzendkosten bedragen voor alle verzendingen binnen Nederland € 4,95 en verzending binnen België € 8,95. Boven de € 50 besteding rekent GLADA geen verzendkosten. 
2.3 Aanbiedingen zijn geldig zolang de voorraad strekt en gedurende de daarvoor aangegeven looptijd.
2.4 GLADA is niet aansprakelijk voor de gevolgen van (kennelijke) invoerfouten. Aan onrechtmatige prijsinformatie kunnen geen rechten ontleend worden.
2.4 Bij ruilen/retourneren van artikelen zijn de verzendkosten voor het terugsturen naar GLADA voor de klant. Indien het echter een ruiling betreft zal GLADA de verzendkosten voor het opnieuw op te sturen artikel op zich nemen.

3. Betaling
3.1 Na bestelling in de webwinkel ontvangt u direct een email met de bevestiging van uw bestelling incl. ordernummer.
3.2 Betaling kan geschieden op volgende manieren:
a. Direct online via iDeal.
3.3 Bestellingen worden alleen verzonden na ontvangst van betaling.

4. Levering
4.1 Alle bestellingen worden na ontvangst van de betaling aangeboden voor verzending bij DHL als brievenpost of pakketpost.
4.2 GLADA geeft bij alle sieraden op de website een levertijd aan. Wij streven dat uw bestelling na 1-5 werkdagen wordt verzonden.
4.3 Per e-mail ontvangt u een bevestiging indien uw bestelling is verzonden.     
4.4 Indien bestellingen, om wat voor reden dan ook, vertraging van meer dan 3 dagen oplopen, wordt u hiervan per email op de hoogte gebracht. Indien bestellingen binnen 30 dagen na plaatsing niet geleverd kunnen worden heeft de klant het recht de bestelling kosteloos te annuleren.          
4.5 GLADA is niet aansprakelijk voor evt. schade/verlies indien een bestelling is afgeleverd op een door de klant foutief opgegeven adres.        
4.6 GLADA is niet aansprakelijk voor verlies of beschadiging door de bezorgende partij.                                                                                          
4.7 Indien een bestelling onverhoopt niet uit voorraad leverbaar is zal GLADA de klant hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte stellen via email. Indien betaling al heeft plaatsgevonden zal deze teruggestort worden.
fff
5. Annulering

5.1 Zonder opgaaf van redenen kunnen binnen 24 uur na bestelling, bestellingen worden geannuleerd, mits nog niet verzonden.

6. Ruilen en retourneren
6.1 Gepersonaliseerde producten vallen niet onder de wettelijke regeling van recht van retour, en kunnen niet teruggestuurd worden. Indien de bestelde producten niet aan de verwachtingen van de klant voldoen, neem dan contact op met GLADA via info@glada.nl, zodat we het samen kunnen oplossen. 

7. Aansprakelijkheid
7.1 GLADA doet er alles aan om een zo goed mogelijk product te leveren. Alle producten bezitten dan ook die eigenschappen die u bij normaal gebruik mag verwachten. Na ontvangst van de artikelen dient u deze direct te controleren. Mochten deze niet aan uw verwachtingen voldoen, niet conform uw bestelling zijn of niet voldoen aan de beschrijving op de website dient u dit per ommegaande per email aan ons te melden (info@glada.nl) Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen voor het zoeken van een oplossing.
7.2 Bij het niet volgen van de onderhoudstips kan GLADA niet aansprakelijk worden gesteld, cq worden klachten ongegrond verklaard.
7.3 GLADA is niet aansprakelijk voor kleurafwijkingen ten gevolge van beeldschermkwaliteit.
7.4 De inhoud van de website is zorgvuldig samengesteld. GLADA kan echter niet verantwoordelijk gehouden worden voor niet juiste en/of onvolledige informatie.
7.5 Indien onopzettelijk door type, –zet –of drukfouten verkeerde prijsinformatie op de website is vermeld zal deze zo spoedig mogelijk worden aangepast. Ook op al gedane bestellingen kunnen prijswijzigingen als gevolg van bovenstaande worden doorgevoerd, indien de bestelling nog niet verzonden is. Desgewenst mag de klant vanwege bovenstaande prijswijziging de gedane bestelling kosteloos annuleren.

8. Overmacht
8.1 In het geval van overmacht heeft GLADA, het recht om, naar eigen keuze, de uitvoering van een bestelling op te schorten, dan wel de overeenkomst zonder tussenkomst van de rechter te ontbinden, door dit schriftelijk mee te delen en zonder dat GLADA gehouden is tot enige schadevergoeding, tenzij dit in de gegeven omstandigheden naar maatstaven van billijkheid en redelijkheid onaanvaardbaar zou zijn.

9. Privacy
9.1 Persoonsgegevens worden enkel opgenomen in het klantenbestand van GLADA en zullen niet beschikbaar gesteld worden aan derden.

10. Copyright
10.1 Tekst en beeldmaterialen van deze website mogen zonder schriftelijke toestemming van GLADA niet worden gekopieerd, gepubliceerd of anderszins gebruikt worden.